Iespējams, “Rīgas satiksmē” strādā muļķi

Izlasīju apollo.lv rakstu par to, ka “Rīgas satiksme” varētu slēgt maršrutus ārpus Rīgas robežām.

Kā jau parasti, nekas interesants, līdz tiku līdz šīm rindām:

Kopumā maršrutos, kas ved uz ārpilsētu, pērn pārvadāti astoņi miljoni pasažieru, tomēr ne Rīgas dome, ne RS nevar pateikt, cik no pasažieriem izmantojuši šo transportu ārpus pilsētas robežām.

Ja tiek atzīmēts laiks kad tiek iekāpts, tad kur problēma noteikt cik cilvēki lieto sabiedrisko transportu ārpus pilsētas Robežām?

Maršrutu sarakstos ir laiks cikos transports atrodas noteiktās pieturās. Izņemot retus gadījumus, šie laiki tiek diezgan precīzi ievēroti.

Kur problēma uzskaitīt visus cilvēkus, kuri konkrētajos laikos iekāpuši sabiedriskajā transportā?

Kāds varētu teikt, ka šie dati ir nepareizi, jo informē tikai par kustību vienā virzienā (uz pilsētu). Bet ja vien tie nav cilvēki, kuri brauc uz Īriju lasīt zemenes, vai nepiekopj sporta veidu “uz mājām ar kājām”, esmu diezgan pārliecināts, ka šie paši cilvēki atkārto braucienu ar sabiedrisko, šoreiz pretējā virzienā.

No tā varam secināt, ka Rīgas Satiksmē strādā slinki vai neattapīgi cilvēki, vai arī Rīgas dome speciāli slēpj datus. Abos gadījumos, šo informāciju vajadzētu savākt un publicēt.

P.S. Ja kāds apgalvos, ka E-talonu aparāti darbojas tikai un vienīgi kā skaitītāji, kuri neko vairāk kā +1 nespēj veikt, tad tie nav izmestās naudas vērti. Protams, visiem zināms, ka tie spēj ko vairāk. Visiem, izņemot RS darbiniekiem un Rīgas domei. 🙂

 

6 thoughts on “Iespējams, “Rīgas satiksmē” strādā muļķi”

  1. Vai gadījumā, lielākajai daļai sab. transporta nav GPS, vai kāds cits veids, kā tas kontrolē maršrutu?
    Tad šiem datiem būtu jābūt vēl precīzākiem.

  2. Man ir aizdomas, ka vienkārši tādi protokoli tieši cikos cik biļētes kurā autobusā ir ‘atzīmējušā’ netiek rakstīti, jo pēc viņiem vienkārši nav īpaši lielas vajadzības, bet tas prasītu diezgan ievērojamus resursus (it īpaši viņus pēc tam savācot un analizējot).

    1. Ja tāda informācija netiek rakstīta, tad varētu būt, ka datoriķi RS sabiedrisko transportu var izmantot bez maksas.

      Rakstā minēts tieši par braucieniem ārpus Rīgas. Tad sanāk, ka transportlīdzekļos vismaz kaut ko skaita, bet negribās ticēt, ka ir tik vienkārši. Nedrīkst būt tik vienkārši, tak samaksāti 14kk! Iespējama RS nolaidība?

      Tur kaut kas nav tīrs jebkurā gadījumā.

      Un ir nepieciešamība, lai analizētu pasažierus, varētu veikt labāku maršrutu plānošanu un… 14 000 000!!! 😀

  3. Es saprotu tavu sāpi, bet ja gribi būt gudrinieks, netaisi lažas, es kā inženieris to ar savu ērgļa aci noķēru, kompostieri netaisa +1, bet -1 vai arī janorāda vektors

  4. Nu cik es pētīju – izskatās kā pietura TIEK rakstīta e-talona. Nerunajot par 1min laikām un 15 min laikam.

Leave a Reply

Your email address will not be published.